Jak zauważył, problemem jest również to, że „kanały rosyjskie są po prostu dobre. Są wypełnione celebrytami, filmami, serialami”.
Rosyjskie główne media wkraczają pod strzechy w ten sposób, że pokazują teleturnieje, seriale, wielkie produkcje filmow i widowiska sportowe. A przy okazji - wiadomości. I może ktoś wyjdzie z pokoju między jednym programem, a drugim i informacja do niego nie dotrze, ale do większości jednak trafi
— powiedział Haszczyński.
Zrobienie czegoś symetrycznego przez Unię jest utopią
— ocenił.
To rywalizacja nie liczącego się ze środkami państwa autorytarnego ze skłębioną milionami przepisów i uzależnieniem od wyborców Unią, mającą 28 członków
— podkreślił Haszczyński.
Konferencję „Media - Rosja. Nowe zagrożenia propagandowe” zorganizowała Fundacja Wolność i Demokracja. Przedsięwzięcie zostało zrealizowane w ramach konkursu Dyplomacja Publiczna 2017 MSZ, we współpracy z Instytutem Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa Wydziału Teologicznego UKSW, pod medialnym patronatem Telewizji Biełsat i przy współpracy medialnej Polskiej Agencji Prasowej oraz Radiowej Trójki.
as/PAP
Drukujesz tylko jedną stronę artykułu. Aby wydrukować wszystkie strony, kliknij w przycisk "Drukuj" znajdujący się na początku artykułu.
Jak zauważył, problemem jest również to, że „kanały rosyjskie są po prostu dobre. Są wypełnione celebrytami, filmami, serialami”.
Rosyjskie główne media wkraczają pod strzechy w ten sposób, że pokazują teleturnieje, seriale, wielkie produkcje filmow i widowiska sportowe. A przy okazji - wiadomości. I może ktoś wyjdzie z pokoju między jednym programem, a drugim i informacja do niego nie dotrze, ale do większości jednak trafi
— powiedział Haszczyński.
Zrobienie czegoś symetrycznego przez Unię jest utopią
— ocenił.
To rywalizacja nie liczącego się ze środkami państwa autorytarnego ze skłębioną milionami przepisów i uzależnieniem od wyborców Unią, mającą 28 członków
— podkreślił Haszczyński.
Konferencję „Media - Rosja. Nowe zagrożenia propagandowe” zorganizowała Fundacja Wolność i Demokracja. Przedsięwzięcie zostało zrealizowane w ramach konkursu Dyplomacja Publiczna 2017 MSZ, we współpracy z Instytutem Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa Wydziału Teologicznego UKSW, pod medialnym patronatem Telewizji Biełsat i przy współpracy medialnej Polskiej Agencji Prasowej oraz Radiowej Trójki.
as/PAP
Strona 2 z 2
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/360836-zachod-musi-zwiekszyc-budzet-na-dzialania-kontr-propagandowe-konferencja-nt-propagandy-w-mediach-na-uksw?strona=2