O tej kampanii wyborczej kolejne pokolenia będą czytać w podręcznikach marketingu politycznego. Jest ona ostatecznym końcem starych mediów w Polsce. Media budowane bez społeczności i wzajemnej interakcji z plemieniem marketingowym, które istnieje wokół nich, nie mają przyszłości.
Z Miłoszem Lodowskim, publicystą, komentatorem, autorem kanału na YouTube „Lodowski: Chłodnym okiem”, rozmawia Dorota Łosiewicz.
Z sondażu przeprowadzonego po dwóch pierwszych debatach kandydatów na prezydenta RP wynika, że poparcie dla Rafała Trzaskowskiego i Sławomira Mentzena spadło, a wzrosło dla Karola Nawrockiego, Szymona Hołowni i Magdaleny Biejat. Spore przetasowania.
Miłosz Lodowski: Nie podejmuję się komentowania polskich sondaży, bo one wyglądają, jakby pracownie, które je robią, miały dostęp do sił nadprzyrodzonych lub czytały ze zwierzęcych jelit.…
Artykuł dostępny wyłącznie dla cyfrowych prenumeratorów
Teraz za 7,90 zł za pierwszy miesiąc uzyskasz dostęp do tego i pozostałych zamkniętych artykułów.
Kliknij i wybierz e-prenumeratę.
Jeżeli masz e-prenumeratę, Zaloguj się
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/tygodniksieci/727015-wywiad-milosz-lodowski-to-najciekawsza-kampania-po-1989-r