Nie żyje młody człowiek. Jego najbliżsi przechodzą osobiste piekło. Ale jednocześnie rusza potężna kampania nienawiści i kłamstw wymierzona w dziennikarzy, których próbuje się obarczyć odpowiedzialnością za ten dramat. Musi wreszcie paść pytanie: do czego jeszcze można się posunąć w prowadzeniu politycznej kampanii? Ujawniamy ważne okoliczności szczecińskiej tragedii.
Przed miesiącem tygodnik „Newsweek” opublikował okładkę z grafiką, na której Jarosław Kaczyński trzyma na smyczy cztery agresywne psy szczerzące zęby. Każdy z psów jest „ometkowany” logo medium – m.in. „Sieci” i Polskiego Radia, mimo że akurat nasz tygodnik tą sprawą do tego momentu się nawet nie zajmował. Tytuł krzyczy: „Szczujnia zabija”, niżej czytamy:
W państwie PiS machina nienawiści niszczy ludzi
W środku redaktor…
Artykuł dostępny wyłącznie dla cyfrowych prenumeratorów
Teraz za 5,90 zł za pierwszy miesiąc uzyskasz dostęp do tego i pozostałych zamkniętych artykułów.
Kliknij i wybierz e-prenumeratę.
Wchodzę i wybieramJeżeli masz e-prenumeratę, Zaloguj się
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/tygodniksieci/641867-polityczna-gra-smiercia-dziecka-przerzucanie-winy