W środę w internecie pojawiło się zdjęcie, które sprawiało wrażenie taniego chwytu marketingowego przygodnego kioskarza. Zawinięta w papier „Gazeta Wyborcza” wraz z butelką Tymbarka. Na papierze napis: »”Gazeta Wyborcza” + napój za 0,79«. Pojawiły się nawet komentarze pochwalające spryt sprzedawcy, który chce pozbyć się łatwiej gazety Michnika. Okazało się jednak, że to ustalona promocja „Gazety Wyborczej” i producenta Tymbarka.
Podczas gdy część konsumentów na pewno jest zadowolona z możliwości zakupu ulubionego napoju wraz z gazetą, wielu z nich postanowiło zbojkotować nie tylko sok Tymbark, ale i wszystkie produkty wytwarzane przez firmę „Maspex”.
Wśród produktów znaleźć można takie marki jak makaron Lubella czy kakao DecoMorreno, znane dzięki jednej z akcji promocyjnych, gdy wzięto je za książkę.
Internauci są jednak nieugięci:
Producent Tymbarka odpowiada jednak również na Twitterze, twierdząc, że jest to współpraca nawiązana z siecią „Ruch”, a nie z samą „Gazetą Wyborczą:
Twitter/gnor
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/350932-gazeta-wyborcza-walczy-o-wzrost-sprzedazy-dorzucajac-butelke-soku-za-79-groszy-internauci-bojkotuja-tymbark