„Będziemy proponowali kredyt 0 proc. na pierwsze mieszkanie dla ludzi do czterdziestego piątego roku życia oraz 600 zł dopłaty do najmu mieszkań” - powiedział w poniedziałek lider PO Donald Tusk na spotkaniu z wyborcami w Pabianicach (woj. łódzkie). Platforma zaczęła budować wokół tego postulatu swój przekaz w mediach społecznościowych. Tyle ze już na starcie zaliczyła potężna gafę.
Mieszkanie musi być PRAWEM, a nie towarem. Wprowadzimy #KredytZeroProcent dla ludzi, którzy nie ukończyli 45 roku życia i chcieliby kupić swoje pierwsze mieszkanie!
— komunikat o takiej treści pojawił się na profilach Platformy Obywatelskiej na Twitterze.
CZYTAJ RÓWNIEŻ: Opozycja krzyczy, że PiS zrujnował gospodarkę. Tymczasem Tusk… obiecuje kredyty 0 proc. na pierwsze mieszkanie i dopłaty do wynajmu
Materiał z niemieckiego banku
Okazuje się jednak, że grafika, która towarzyszy kampanii Platformy Obywatelskiej była już wykorzystana przez… niemiecki bank Bremische Voksbank eG namawiający do inwestowania w nieruchomości.
Ciekawostka. W sumie drobiazg, ale znaczący. W swojej najnowszej kampanii dot. programu mieszkań dla młodych Platforma używa dokładnie tych samych grafik, którymi… niemieckie banki namawiają do inwestowania w nieruchomości. To chociaż wiadomo, dla kogo to mieszkania. :)
— pisze Artur Ceyrowski.
I jak tu wierzyć partii, która w tak prostej sprawie popełnia fatalne błędy? Czy Polacy naprawdę uwierzą, że ludzie, którzy nie panują nad swoimi mediami społecznościowymi, będą w stanie stworzyć i wdrożyć poważny program mieskzaniowy?
gah/Twitter/Stefczyk.info/PAP
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/636384-po-wykorzystuje-w-materialach-grafiki-niemieckiego-banku