Dola idola. Ryster, Loska, Czubówna nawet po latach wyciskają co się jeszcze da z medialnej cytryny

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
Fot. YouTube/TVP
Fot. YouTube/TVP

Biedna też musi być Pani Grażyna Torbicka – choć to zdaniem obywatela Edwarda Miszczaka, wodzireja TVN-u, najwybitniejsza polska dziennikarka. Otóż ta Pani reklamuje teraz francuskie kosmetyki. Żadna uczciwa praca nie hańbi. Ale trochę, nie tylko koni, żal. Reklamodawcy to mordercy mitów o niezależności i misyjności żurnalistów. Kiedyś jeden z nich – na uwagę, że pracuje dla gangstera – rzekł mi: każdy ma swoją cenę. Zresztą ludzie zapominają o tych wstydliwych epizodach, a pecunia non olet!

Ryster, Loska, Czubówna nawet po latach wyciskają co się jeszcze da z medialnej cytryny. Kwaśne to, ale chyba skuteczne skoro ktoś za „to” płaci. A niech będzie na zdrowie. Starsi Panowie poumierali, a Panie – proszę – nadal… piękne i młode.

Nie czepiałbym się, gdyby tego śmiecia było trochę mniej. Powtórzę jeszcze raz za kolegą z Krakowa – Andrzejem Kaczmarczykiem – pisze on konsekwentnie: reklama precz z publicznych mediów. I oczywiście po tysiąckroć ma rację. Szkoda, że nie chcą tego usłyszeć nowi władcy mediów.

Słuchaj dzieweczko!

Ale ona nie słucha: chyba głucha.

Najgorzej jest z ekspansją sralno-farmaceutyczną. Ci monopoliści zawładnęli rynkiem. Aż dziwo, że ludzie oglądają jeszcze Polsat, bo tam tego najwięcej i filmy są bezlitośnie przerywane tyradami zachęt. Kosą koszą szmal – a nam denerwująco i czasu żal. Tabuny lobbystów czołgają się po sejmowych korytarzach, docierają do wszystkich i wielu niestety ulega. Ten proceder dość trudno wyśledzić, a jeszcze trudniej ukrócić. Prawo się tak poskręcało, że bez miecza aleksandrowego nie rozwikła się węzłów nie tyle krwi co kumplostwa, korupcji i pazerności. Tnij Waść! Wstydu oszczędź!

16 VIII 2016

« poprzednia strona
12

Autor

Wesprzyj patriotyczne media wPolsce24.tv Wesprzyj patriotyczne media wPolsce24.tv Wesprzyj patriotyczne media wPolsce24.tv

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych