Terlikowski nie pomógł. Wojewódzki traci widzów

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
Fot. TVN/wPolityce.pl
Fot. TVN/wPolityce.pl

Program Jakuba Władysława Wojewódzkiego ma coraz mniejszą oglądalność. Nawet odcinek z prawicowym dziennikarzem nie przebił średniej, którą show miał jesienią 2013 roku.

Kubę Wojewódzkiego śledzi już tylko 1,14 mln widzów. To  ok. 400 tys. mniej niż w analogicznym okresie rok temu. Mimo słabej oglądalności program pozostaje liderem pasma, wyprzedzając „Magazyn Expressu Reporterów” i „Portrety wojenne” (TVP2, 820 tys. widzów), Polsat (780 tys.) i TVP1 (640 tys.), które emitują w tym czasie filmy fabularne - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów oglądało 3. odcinek z Tomaszem Terlikowskim i Agnieszką Szulim - 1,28 mln osób. Programy z Agatą Dziarmagowską i Rafałem Majką oraz Dawidem Kwiatkowskim i piłkarzami Legii Warszawa Jakubem Rzeźniczakiem i Miroslavem Radoviciem miały nieco ponad milion widzów.

Producent talk-show nie widzi jednak w spadku nic niepokojącego.

Wielkość bezwzględnej widowni oczywiście się zmienia, tak jak ilość widzów oglądających tzw. tradycyjną telewizję. Program o ponad 12-letnim stażu jakim jest „Kuba Wojewódzki” radzi sobie z konkurencją nadspodziewanie dobrze

— mówi Tomasz Dąbrowski.

Warto dodać, że do TVN-u przeszła Urszula Chincz. Córka Andrzeja Turskiego zmieniła „Pytanie na śniadanie” na „Dzień Dobry TVN, gdzie będzie przeprowadzać wywiady z gośćmi.

MG/wirtualnemedia.pl

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych