Już jutro rusza "III Festiwal Tykocin Królewskie Śpiewanie". Polecamy! Wstęp na wszystkie koncerty jest bezpłatny

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
Fot. materiał prasowy
Fot. materiał prasowy

Tykocin to perła baroku w koronie Podlasia. To ciche i żyjące swoim spokojnym rytmem miasteczko, rozciągnięte na lewym brzegu Narwi. To miejsce, gdzie przetrwał obraz dawnej polskiej osady, noszącej w swym kształcie urbanistycznym i architektonicznym dziedzictwo poprzednich epok.

Miasto lokowane w 1425 r., po stuletnim władaniu możnowładczego rodu litewskiego Gasztołdów, przekazane zostaje w 1542 r. królowi Zygmuntowi Staremu. Uchwałą sejmu walnego w Warszawie, w 1661 r., Tykocin i dobra tykocińskie otrzymał na dziedziczną własność Stefan Czarniecki, po którym tykocińska sukcesja przypadła rodzinie Branickich. W wieku XIX kolejnymi dziedzicami Tykocina byli Potoccy i Rostworowscy.

W czasie zaborów miasto znalazło się początkowo pod władzą Prus. W 1807 zostało objęte granicami Księstwa Warszawskiego, a od 1815 r. do odzyskania niepodległości należało do Królestwa Polskiego. Po II wojnie światowej, poważnie zniszczony, pozbawiony zgładzonej przez hitlerowców ludności żydowskiej oraz polskiej inteligencji, utracił prawa miejskie, stając się osadą. Prawa miejskie odzyskał w 1993 r.

Urok tego miasta i jego wyjątkowa historia sprawiły, iż w 2013 roku radiowe ścieżki przyprowadziły nas właśnie tutaj – do Tykocina. Radio Nadzieja od zawsze towarzyszy swoim słuchaczom, zarówno w czasie wytężonej pracy, jak i w czasie odpoczynku. I jak na porządną rozgłośnie przystało zapragnęliśmy zaprosić Państwa do wspólnego wypoczynku… w dobrym nastroju.

I właśnie ta tykocińska osada urzekła nas tak bardzo, że w samym centrum wakacyjnego wypoczynku zapraszamy Państwa do udziału w Królewskim Śpiewaniu – festiwalu, który od kilku lat gromadzi wielbicieli poruszającej muzyki i pięknego śpiewu w murach Alumnatu i tykocińskiego kościoła parafialnego. A w tym wszystkim wspierają nas bardzo mocno gospodarze tego miejsca oraz zaprzyjaźnieni artyści na co dzień występujący na najważniejszych deskach teatralnych i operowych w Polsce i poza jej granicami.

Gorąco wierzymy, iż tykocińska gościnność, niekwestionowane walory historyczne i przyrodnicze regionu oraz głębokie doznania artystyczne sprawią, że już na zawsze na mapie Państwa wakacyjnych spotkań pojawią się słowa zapisane barokową czcionką… Tykocin. Królewskie Śpiewanie!

Program III Festiwalu Królewskie Śpiewanie – Tykocin 2015

Piątek, 31 lipca Dziedziniec Alumnatu, ul. Poświętna 1

19.00 – Otwarcie Festiwalu i koncert pt. „Taki piękny wieczór!” Joanna Cortes, Witold Matulka, Mariusz Rutkowski, Adam Szydłowski

21.00 – „Broadway, Hollywood, Buenos Aires” Skrzypcowa podróż pod gwiazdami, Marta Nanowska

Sobota, 1 sierpnia Dziedziniec Alumnatu, ul. Poświętna 1

17.00 – „Tym, co za Ojczyznę…” Koncert pamięci Bohaterów Powstania Warszawskiego Joanna Cortes, Witold Matulka, Mariusz Rutkowski, Adam Szydłowski

20.00 – „Wieczór z Musicalem”, Największe przeboje musicalowe ostatnich dziesięcioleci Edyta Krzemień i Damian Aleksander

Niedziela, 2 sierpnia

10.00 – Msza św. i koncert „Laudamus Te” – A. Vivaldi „Gloria” Chór „Magnificat” i Festiwalowy Zespół Instrumentalny „Per Musicam ad Deum” Kierownictwo: Piotr Gawroński, Soliści: Anna Podgórska i Antonina Witajewska Kościół parafialny pw. Trójcy Przenajświętszej w Tykocinie

13.00 – „Gitarowe Ścieżki”, Recital Akustyczny, Aleksandra Śledziewska, Przemysław Kamiński, Cezary Borusiewicz, Dziedziniec Alumnatu, ul. Poświętna 1

Wstęp na wszystkie koncerty jest wolny!

W czasie trwających koncertów będzie możliwość skorzystania z Restauracji Alumnat. Więcej na: stronie internetowej Radia Nadzieja

Tegoroczni wykonawcy:

Joanna CORTESSOPRAN

„Każde jej pojawienie się na scenie elektryzuje publiczność” pisał krytyk „Newsday” po przedstawieniu „Toski” z jej udziałem, pod dyrekcją Antona Coppoli w Nowojorskiej National Grand Opera (grudzień,1990). Solistka Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie. Jej debiut w partii Tatiany („Eugeniusz Oniegin”,1980) na scenie Opery Wrocławskiej uznano za „narodziny wielkiego talentu” – jak napisał wówczas Wojciech Dzieduszycki. Kreację Abigaille w „Nabucco” G.Verdiego, na scenie Teatru Wielkiego w Łodzi - nagrodzono Srebrnym Pierścieniem, przyznanym za najciekawsze osiągnięcie sezonu 1987/1988. Za rolę Carmen, jako najlepszej roli kobiecej, w sezonie 1991/1992, otrzymała Złotą Maskę, przyznaną przez łódzkich recenzentów teatralnych. Śpiewała z Placido Domingo podczas pamiętnego koncertu Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religi „Serce za Serce”, w Zabrzu (1992). Melomani pamiętają jej interpretacje wielkich ról sopranowych i mezzosopranowych: Lady Makbet („Makbet” – G.Verdi), Salome („Salome” – R.Strauss), Tosca („Tosca” – G.Puccini), Abigaille („Nabucco” – G.Verdi), Halka („Halka” – S.Moniuszko), Fedora („Fedora” – U.Giordano), Carmen („Carmen” – G.Bizet), Adalgiza („Norma” – V.Bellini), Sieglinda („Walkiria” – R.Wagner) – wszystkie kreowała na scenie Teatru Wielkiego - Opery Narodowej w Warszawie, z którym współpracuje do dzisiaj. Artystka występowała również m.in. w partii Elżbiety de Valois („Don Carlos” – G.Verdi), Matki Joanny („Diabły z Loudun” – K.Penderecki), Madame Butterfly („Madame Butterfly – G.Puccini), Roksany („Król Roger” – K.Szymanowski), Małgorzaty („Faust” – Ch.Gounod), Santuzzy („Rycerskość wieśniacza” – P.Mascagni), Chryzotemis („Elektra” – M.Theodorakisa, światowa premiera w Luxemburgu, 1995). Współpracowała z Krzysztofem Pendereckim, biorąc udział w wykonaniach jego „Dies Irae”, „Polskiego Requiem”, „Te Deum”, „Diabły z Loudun”, „Ubu Rex”. Jej koncerty estradowe i spotkania autorskie spotykają się z wielką sympatią widzów. W grudniu 2002, wraz z czołowym polskim pianistą - Waldemarem Malickim, nagrała płytę „Cafe ole!” (nr kat. DUX 0403) z piosenkami hiszpańskimi (las coplas), określaną przez recenzentów jako „muzyczna niespodzianka dużego kalibru” („Kalejdoskop”, maj 2003). Laureatka odznaczenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego - Zasłużony Dla Kultury - Gloria Artis (maj 2010). Artystka od wielu lat współpracuje z pianistą Mariuszem Rutkowskim.

Edyta Krzemień – SOPRAN

Studentka Uniwersytetu Muzycznego im. F. Chopina w Warszawie. Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Zadebiutowała w 2008 roku rolą Christine Daaé w musicalu A. L.Webera UPIÓR W OPERZE w Tearze Muzycznym ROMA w Warszawie. Dwa lata później wcieliła się w rolę Fantyny w musicalu LES MISÉRABLES . Płyta z tego spektaklu osiągnęła status złotej. W Koncercie NAJLEPSZE Z ROMY śpiewała partię Christine, Fantyny, Grizabelli z musicalu KOTY oraz Kim z MISS SAIGON. W widowisku NOTRE - DAME L’HISTOIRE wcieliła się w role Esmeraldy. W thrillerze muzycznym SWEENEY TODD w Teatrze Rozrywki w Chorzowie zagrała Johannę a na scenie Domu Muzyki i Tańca w Zabrzu, Kalę, przybraną matkę Tarzana w musicalu Disneya TARZAN z muzyką Phila Collinsa. Jest nowym głosem Królewny Snieżki w odrestaurowanej, najstarszej bajce Disneya KRÓLEWNA ŚNIEŻKA I SIEDMIU KRASNOLUDKÓW. W widowisku DISNEY ON ICE użyczyła głosu Śnieżce oraz Śpiącej Królewnie. Oprócz tego dubbingowała w filmach animowanych, takich jak: THE KING AND I, KUBUŚ PUCHATEK I PRZYJACIELE, KOPCIUSZEK. Z postaci operowych ma na swoim koncie rolę Drusiili w KORONACJI POPPEI, C. Monteverdiego. Jest założycielką projektu muzycznego MY MUSICAL DREAM; w którym wykonuje najpiękniejsze melodie z różnych musicali i nie tylko w nastrojowych aranżacjach na fortepian i wiolonczelę.

Fot. materiał prasowy
Fot. materiał prasowy

Marta Nanowska – SKRZYPCE

Naukę gry na skrzypcach rozpoczęła w wieku 4 lat. Przez wiele lat kształciła się pod kierunkiem Natalii Walewskiej, koncertmistrza Państwowej Filharmonii Bałtyckiej w Gdańsku. Studia ukończyła w Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku w klasie skrzypiec prof. Macieja Sobczaka. Od 2004 roku współpracuje z Państwową Filharmonią Bałtycką im. F. Chopina w Gdańsku, z którą przygotowała blisko 100 pozycji repertuarowych. Ma na swoim koncie liczne osiągnięcia na polu muzyki kameralnej i orkiestrowej. Brała udział w Międzynarodowym Kursie Orkiestrowym w Philharmonie Zentralschweitz pod kierownictwem Thuring Brama (nagranie CD Live) oraz Kursie Mistrzowskim Muzyki Kameralnej u Nikolasa Schmidta – profesora Hochschule für Musik und Teather w Hamburgu. Jako muzyk orkiestrowy współpracowała z Jose Carrerasem i Aleksandrą Kurzak oraz dokonała szeregu nagrań m. in. pod dyrekcją Sir. Nevilla Marrinera. Uczestniczyła w wielu projektach muzycznych w Polsce z artystami muzyki rozrywkowej – Stingiem, Edytą Górniak, Jean Michel Jarre’m a także polskim laureatem statuetki Oscara Janem A. P. Kaczmarkiem. Koncertuje w Polsce i za granicą m. in. w Houston (USA), St. Marteen (Karaiby), Szwajcarii, Austrii, Włoszech, Chinach. Brała udział w wielu cyklicznych przedsięwzięciach muzycznych jako solistka mn. Festiwalu w Tykocinie oraz przez wiele lat Międzynarodowym Festiwalu „Kalejdoskop Form Muzycznych” w Sopocie organizowanym przez Teatr Otwarty.

Anna Podgórska – SOPRAN

Swoją przygodę z muzyką zaczęła w Państwowej Szkole Muzycznej I i II st. w Pile, którą ukończyła w klasie skrzypiec. Zafascynowana również śpiewem operowym, rozpoczęła naukę w Państwowej Szkole Muzycznej w Poznaniu w klasie śpiewu solowego, którą ukończyła z wyróżnieniem. Następnie kontynuowała edukację na wydziale wokalnym Akademii Muzycznej w Poznaniu w klasie prof. Antoniny Kowtunow. Swoje umiejętności doskonaliła uczestnicząc w mistrzowskich kursach wokalnych prowadzonych przez znakomitych śpiewaków i pedagogów takich jak: Loretta Clini (Mistrzowski Kurs Interpretacji Francuskiej Liryki Wokalnej), Antonina Kowtunow (Mistrzowski Kurs Wokalny), czy Piotr Łykowski (Mistrzowski Kurs Wokalny Muzyki Dawnej). Obecnie pozostaje pod opieką wokalną prof. Jacka Pazoły. W czasie studiów brała udział w licznych koncertach kameralnych i symfonicznych oraz studenckich spektaklach teatralnych i operowych. Współpracuje z poznańską orkiestrą barokową Accademia dell’ Arcadia z którą w ramach projektu Musica Restituta dokonała nagrania płytowego opery Żniwiarze E.R. Duni (partia Gennevote). Od 2013 r. współpracuje również z zespołem EuropaChorAkademie koncertując w całej Europie. Artystka wystąpiła m in. na: XVI Ogólnopolskim Festiwalu Młodych Organistów i Wokalistów w Bydgoszczy, XIII Festiwalu Filharmonii Łódzkiej „Kolory Polski”, XXXIV Festiwalu Muzyki Organowej i Kameralnej w Giżycku, Festiwalu Muzyki Pasyjnej i Paschalnej w Poznaniu, VI Poznańskim Festiwalu Mozartowskim, X Poznańskich dniach Verdiego. W 2012 r. została wyróżniona na Międzynarodowym Festiwalu Wokalnym BEL CANTO w Nałęczowie otrzymując nagrodę Wojewody Lubelskiego. Prowadzi ożywioną działalność koncertową, występując na estradach krajowych i zagranicznych, jak również pedagogiczną, ucząc młodych adeptów sztuki wokalnej.

Antonina Witajewska – MEZZOSOPRAN

Absolwentka Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, wydz. Wokalno-Aktorski, klasa śpiewu Krystyny Pakulskiej, oraz Akademii Muzycznej im. K. Lipińskiego we Wrocławiu, studia podyplomowe w klasie śpiewu prof. Agaty Młynarskiej – Klonowskiej. Ukończyła liczne kursy mistrzowskie, m.in: Christiana Elssnera (Drezno), Jadwigi Rappe (Warszawa), Jewgienija Nesterienko (Wiedeń), Ireny Argustiene (Wilno), Agaty Młynarskiej (Wrocław) oraz Kurs Interpretacji Dzieł Bacha pod kierunkiem Klausa Hagera i Waldemara Wilda (Rostock). W swojej karierze osiągnęła m.in.: II nagroda na Międzynarodowym Konkursie Wokalnym w Kijowie (X 2004r.); laureatka Międzynarodowego Konkursu dla Młodych Śpiewaków - Kammeroper Schloss Rheinsberg (II 2005); W latach 2004-2008 współpracowała jako solistka ze Stowarzyszeniem Mozart 2003 wykonując partie altowe kolejnych Mszy W. A. Mozarta w największych miastach Polski. Zrealizowała nagrania płytowe i telewizyjne: Alternative Concept of Sacred Music – Polska współczesna muzyka sakralna, G. B. Pergolesi - Stabat Mater, O.Nicolai - Msza d-moll. Brała udział w licznych prawykonaniach polskiej muzyki współczesnej: m.in. A. Bloch „Pieśń przed zaśnięciem”, Lidia Kostrzewa „Dwie Pieśni”, Maria Wąsowska „Kantata o Chlebie”, P. Zych „Agni Canticum”. Występowała na wielu prestiżowych koncertach i festiwalach międzynarodowych w kraju i zagranicą (Wratislavia Cantans, Poznańska Wiosna Muzyczna, Bielański Festiwal Muzyki Sakralnej, Niederrheinischer Herbst Festival, Festiwal Operowy w Rheinsbergu, koncert dla Polonii w Wilnie, koncerty dla Polonii Amerykańskiej w Los Angeles).

Aleksandra Julia Śledziewska – MEZZ OSOPRAN

Fortepian i śpiew to jej dwie największe pasje. Od dziecka pobierała naukę gry na tym instrumencie oraz brała udział w licznych konkursach wokalnych. W wieku 8 lat wstąpiła do państwowej szkoły muzycznej, którą ukończyła w 2010 roku. Dalszej nauki w tym kierunku nie podjęła, gdyż to nie muzykę klasyczną, ale rozrywkową najbardziej kocha. W Łomży należała do studia piosenki „Pop Art”. Wystąpiła na Zamku Królewskim w Warszawie podczas obchodów 70 rocznicy ofiar Katynia, gdzie zaśpiewała piosenkę na melodię do „Zobacz mnie” Anny Józefiny Lubienieckiej, do której napisała własny tekst o Katyniu. Obecnie rozwija swoje umiejętności wokalne w „Warsaw Vocal Studio” pod okiem Magdy Navarrete i Andresa Martorell’a.

Damian Aleksander – TENOR

Aktor teatralny i telewizyjny. Absolwent Państwowego Studium Wokalno – Aktorskiego im. D. Baduszkowej przy Teatrze Muzycznym w Gdyni. Finalista XIX Przeglądu Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu (1998). Od 2000 roku związany z Teatrem Muzycznym ROMA w Warszawie, gdzie zagrał główne role w takich musicalowych hitach jak: „Miss Saigon”, „Grease”, „Pięciu Braci Moe”, „Koty”, „Les Misérables” czy „Upiór w operze” nagrodzony podwójną Platynową Płytą. Wystąpił w kilku serialach (m.in. „Zostać Miss”, „Kryminalni”, „Hotel 52”), a także w filmie „Toilet Out Of Order” M. Bilskiego. Zrealizował polską wersję serialu „Teste Case” wraz z Discovery Channel. Propagator amerykańskiej metody Treningu Zastępowania Agresji (ART ) w pracy z trudną młodzieżą. Studiował psychoterapię wg metody terapeutycznej A. Mindella. Był felietonistą w magazynach „Live and Travel” i „Łódź u fly ?”. Autor „Lapidariów podRóżnych” – tomiku aforyzmów i zdjęć z podróży po Indiach i Nepalu. Od 2012 roku współpracuje z Operą i Filharmonią Podlaską – w premierowym spektaklu tej instytucji, musicalu „Korczak” Ch. Williamsa w reżyserii R. Skolmowskiego, wciela się w postać samego Janusza Korczaka oraz w Lejzora Wolfa w „Skrzypku na dachu” Upiora w „Upiorze w Operze”. W ostatnim czasie odbyły się również dwie premiery „Jekyll&Hyde” w Poznaniu gdzie gra tytułową postać Jekylla i Hyde jak i „Rodzina Addamsów” w Gliwicach gdzie pojawia się w roli kochanego Wujka Festera.

Witold Matulka – TENOR

Absolwent Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, w klasie prof. Eugeniusza Sąsiadka. Przez wiele lat solista Warszawskiej Opery Kameralnej oraz Teatru Muzycznego Roma w Warszawie. Debiutował na zaproszenie ówczesnego dyrektora Romy - Bogusława Kaczyńskiego, z którym współpracuje do dzisiaj. Widzowie pamiętają jego spektakularne sukcesy w „Księżniczce Czardasza” E. Kalmana, „Baronie Cygańskim” J. Straussa, „Ptaszniku z Tyrolu” K. Zellera, czy „Błękitnym Zamku” R. Czubatego. Występował podczas wielu edycji Festiwalu im. Jana Kiepury w Krynicy. Obdarzony zmysłowym, ciepłym głosem, oczarowuje publiczność swoim śpiewem, estradowym szykiem i hollywoodzkim uśmiechem. Występuje w kraju i za granicą, spotykając się zawsze z ogromną sympatią i aplauzem widowni. Na swoim koncie ma ponad 1000 spektakli oraz kilkanaście tysięcy koncertów. W maju ub. roku otrzymał od Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego Medal „Zasłużony dla Kultury Polskiej”.

Mariusz Rutkowski – FORTEPIAN

Tegoroczny laureat prestiżowej Grand Prix Academie de Disque Lyrique w Paryżu (czerwiec, 2015), za nagranie wszystkich dzieł Oskara Kolberga. Występuje w najważniejszych salach koncertowych w Polsce i za granicą. Przez 10 lat był wykładowcą w Akademii Muzycznej (obecnie Uniwersytet Muzyczny) im. F. Chopina w Warszawie. Współpracował wtedy z wybitną artystką i pedagogiem Haliną Słonicką. Koncertuje z wybitnymi solistami - śpiewakami i instrumentalistami: Jadwigą Rappe (alt), Joanną Cortes (sopran), Urszulą Kryger (mezzosopran), Stefanią Toczyską (mezzosopran), Jadwigą Kotnowską (flet), Barbarą Kubiak (sopran), Jadwigą Teresą Stępień (mezzosopran), Iriną Zakyan (sopran), Patrycją Piekutowską (skrzypce), Anną Radziejewską (mezzosopran), Agatą Igras (flet), Leonardem Andrzejem Mrozem (bas), Adamem Kruszewskim (baryton), Jarosławem Brękiem (baryton), Bartłomiejem Niziołem (skrzypce). Występował z wielkim Bogdanem Paprockim. Współpracował i stale współpracuje z reżyserami, aktorami i choreografami, w ich realizacjach spektakli teatralnych. Z Krystyną Jandą (,,Śladami Callas”), Anną Seniuk (,,Noc z Szekspirem”), Barbarą Wachowicz (,,Wieczór z Mickiewiczem”), Henrykiem Konwińskim (,,Nokturn i Tarantella”), Emilem Wesołowskim („Wieczór Karłowicza”), Hanną Chojnacką (,,Mickiewicz w pieśni”, ,,Lorca. Crumb. Inspiracje”) i wieloma innymi. Laureat konkursów pianistycznych z zakresu kameralistyki fortepianowej, m.in. nagroda Polskiego Radia im. J. Lefelda na Konkursie im. I.J. Paderewskiego (Bydgoszcz 1999,2006), nagroda dla najlepszego pianisty na Międzynarodowym Konkursie Wokalnym im. St. Moniuszki (Warszawa 2001). Nagrywa dla Polskiego Radia i Telewizji (m.in. 15 odcinków audycji ,,Wokół wielkiej sceny” dla I Programu TVP) oraz współpracuje z firmą fonograficzną DUX. Prix Speciale Academie de Disque Lyrique w Paryżu, wyróżnienie francuskiej firmy płytowej ARTE za nagranie Pieśni Karola Szymanowskiego z Anną Radziejewską (mezzosopran). Jego fortepianowe interpretacje muzyki XX i XXI wieku otrzymują najwyższe notowania recenzentów na całym świecie.

Adam Szydłowski – KLARNET

Jeden z najwybitniejszych klarnecistów młodego pokolenia. Student I roku Uniwersytetu Muzycznego im. Fryderyka Chopina w Warszawie. Absolwent Średniej Szkoły Muzycznej II stopnia w Skierniewicach. Wykonuje z powodzeniem wirtuozowski repertuar klasyczny jak i muzykę rozrywkową.

Przemysław Kamiński & Cezary Borusiewicz – GITARA

Przemysław Kamiński – rodowity łomżyniak, wokalista, gitarzysta, konferansjer. Studiował na wydziale wokalnym UMCS w Lublinie. Naukę gry na gitarze rozpoczął w wieku 6 lat. Na co dzień można go usłyszeć na falach Radia Nadzieja, gdzie pracuje jako prezenter muzyczny oraz szef działu produkcji. Muzycznie spełnia się od wielu lat na różnych scenach zarówno większych jak i mniejszych. Cezary Borusiewicz – Absolwent Państwowej Szkoły Muzycznej w Łomży w klasie gitary i klarnetu. Urodzony w Łomży gitarzysta, kompozytor autor tekstów. Na co dzień zajmujący się sprzedażą instrumentów muzycznych. Współpracuje z wieloma lokalnymi artystami.

Chór MAGNIFICAT

Chór działa od października 2013 roku. Jego założycielem i dyrygentem jest organista parafii Nawiedzenia Najświętszej Maryi Panny w Ostrołęce – Piotr Gawroński. Chór „Magnificat” jest chórem mieszanym, występującym w składzie:

soprany – Aleksandra Gawrońska, Milena Grzybowska, Aneta Łyszkowska, Anna Mrozek – Majkowska, Katarzyna Waśkiewicz;

alty – Elżbieta Dąbrowska, Mariola Gawrońska, Marta Gołębiewska, Katarzyna Grzybowska;

tenory – Mirosław Łyszkowski, Jacek Morawski, Dariusz Świtaj, Michał Waśkiewicz;

basy – Krzysztof Burzycki, Artur Dąbrowski, Artur Grzybowski, Krzysztof Żebrowski

FESTIWALOWY ZESPÓŁ INSTRUMENTALNY w składzie:

Filip Szymaniak - skrzypce, Katarzyna Prusiel - skrzypce, Przemysław Ćwiek - altówka, Dorota Pliszka - wiolonczela, Katarzyna Mrozek - obój, Tomasz Marczak - trąbka, Magdalena Frąckiewicz - organy

Fot. materiał prasowy
Fot. materiał prasowy

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych