Daniel Olbrychski wystąpił w nowej kampanii reklamowej odzieżowej firmy Bytom. Jednak wybór aktora na twarz marki wzbudził wiele kontrowersji. Zastrzeżenia mają zarówno internauci, jak i eksperci.
Na zdjęciach widać aktora pozującego na tle miasta. Na jednej z fotografii towarzyszy mu jego wnuk Antoni.
Mariaż polskiej rodziny z tradycją z polską marką z historią od 1945 roku doprowadził do powstania zdjęć, na których dostojnie prezentowane są klasyczne stylizacje na tle panoramy Warszawy z jej nowoczesną architekturą. Ta wyjątkowa gra kontrastów ma na celu podkreślenie, że Bytom harmonijnie łączy najlepsze tradycje krawieckie ze współczesnymi trendami w modzie, a obecność reprezentanta młodego pokolenia dodatkowo sygnalizuje otwartość marki na bardziej ekstrawaganckie rozwiązania. Ukoronowaniem projektu jest fakt, że Pan Olbrychski urodził się w tym samym roku, w którym datuje się powstanie firmy Bytom, a jej garnitury od wielu lat goszczą w Jego garderobie zarówno scenicznej jak i prywatnej
— informuje firma.
Pod zdjęciami z kampanii rozgorzała dyskusja internautów. Komentarze krytyczne wydają się przeważać nad tymi, które chwalą wybór.
Aktorzy są zbytnio polityczni i jest to zły wizerunek dla firmy….niestety
— napisał jeden z nich.
Inni przypominają, że aktor został złapany na jeździe samochodem po alkoholu.
Po wielu krytycznych uwagach firma próbowała uzasadnić swój wybór.
Pan Daniel Olbrychski to wybitny aktor, którego kreacje mają status kultowych. Nasza współpraca jest wyrazem uznania dla jego zasług dla kultury polskiej.
Portal wirtualnemedia.pl zapytał strategów agencji reklamowych o ocenę. Tu również pojawiły się sceptyczne opinie. Eksperci uważają, że strategia firmy, angażującej akurat takiego aktora, nie była dobrze przemyślana.
lap/Facebook/wirualnemedia.pl
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/gwiazdy/307783-daniel-olbrychski-twarza-marki-odziezowej-internauci-krytykuja-wybor