Firma LINK 4 znalazła się na drugim miejscu rankingu marek, które najbardziej cenią Polacy, zaprezentowanym przez firmę badawczą Inquiry. 69,5 proc. badanych wskazało pierwszą spółkę w Polsce oferującą ubezpieczenia 4 Direct.
Najlepsza jakość w stosunku do ceny (value) i najwyższa satysfakcja klientów (satisfaction) - tym kierowali się ankietowani, wskazując najbardziej cenione spółki.
W rankingu wg wskaźnika value (stosunek ceny do jakości) liderem jest marka Allegro. Na poduym znalazły się także LINK4 i Kia. Allegro wskazało 78,3 proc. ankietowanych. LINK4 to marka najwyżej ceniona przez 69,5 proc. badanych. 69,1 proc. respondentów wskazało firmę Kia.
Dalsze miejsca należą do Lidla, Rossmanna, Skody, Decathlonu, Warty, Wedla i Lavazzy.
Inquiry jest polską agencją badań rynku. Od pięciu lat współpracuje z międzynarodową firmą YouGov, będąc jej wyłącznym przedstawicielem w Polsce.
aja/BusinessInsider
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/gospodarka/698239-marki-najbardziej-cenione-przez-polakow-link-4-na-podium