Patrycja Kotecka-Ziobro, rozpoczęła pracę w Parlemencie Europejskim w grupie EKR. Będzie doradzać posłom w zakresie politycznych kampanii internetowych - ustalił portal wPolityce.pl.
Kotecka pełniła wcześniej funkcję dyrektora marketingu i sprzedaży online, a także członka zarządu Link4. Pracując dla towarzystwa ubezpieczeń została uhonorowana prestiżową statuetką Effie Awards za efektywne kampanie reklamowe. Pod kierownictwem Koteckiej wprowadzono rozwiązania marketingowe, które spowodowały przyrost klientów o ponad pół miliona, a przypis składki ubezpieczeniowej wzrósł z 460 mln do ponad 1, 3 miliarda zł.
Przedstawicielkę branży ubezpieczeniowej i bankowej, a więc konkurenci, docenili LINK4 w konkursie firmy badawczej Kantara za „najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki” przyznając spółce nagrodę Lamparta. Patrycja Kotecka jako szef marketingu w Link4 uruchomiła ścisłą współpracę z Googlem kładąc nacisk na Mobile First wdrożyła innowacje dla spersonalizowanych kampanii marketingowych w internecie w oparciu o modele behawioralne i Big Data.
Patrycja Kotecka koordynowała także w LINK4 projekty realizujące społeczną odpowiedzialność biznesu – m.in. emitowany w sieci www, w ramach kampanii marketingowej „Mamy mają moc”, program poświęcony macierzyństwu, którego oglądalność sięgała jednorazowo 1,5 mln odsłon.
Patrycja Kotecka ukończyła studia MBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych PAN. Jest też absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Katedry Teorii Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Akademii Dyplomatycznej PISM.
Karierę rozpoczynała jako dziennikarka śledcza m.in. w „Super Expressie” i „Życiu Warszawy”, gdzie została wyróżniona tytułem Dziennikarki Roku. W 2005 r. prowadziła magazyn „Reporter” w TV4, za który otrzymała nominację do nagrody „Grand Press”. Od 2006 r. pracowała w TVP, najpierw jako współtwórczyni programów publicystycznych i koordynator projektu TVP INFO, a następnie – do 2009 roku – wiceszefowa Agencji Informacji TVP.
Dzięki jej projektom i wdrożeniom programy informacyjne znacząco zwiększyły swą widownię, a niektóre z nich stały się liderami w swoich kategoriach.
gim
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/gospodarka/680093-kotecka-ziobro-rozpoczela-prace-w-pe-wiemy-czym-sie-zajmie