Cyberpolisa to stosunkowo nowy produkt na polskim rynku, jednak ubezpieczyciele, którzy zdecydowali się na jego wprowadzenie, nie narzekają na brak zainteresowania tą ofertą. Mówią wręcz o boomie, mimo że stawiają coraz twardsze warunki dotyczące poziomu odpowiedniej ochrony firmom chcącym ubezpieczyć się od cyberryzyka. To zaś sprawia, że niektórzy zainteresowani odchodzą z kwitkiem.
Zapewnienie odpowiedniego poziomu cyberbezpieczeństwa stanowi dziś jedno z najważniejszych wyzwań, przed jakim stają firmy i instytucje w Polsce. Potwierdza to opublikowany w maju tego roku raport firmy doradczej KPMG „Barometr cyberbezpieczeństwa. Ochrona cyfrowej tożsamości”, który powstał na podstawie badania przeprowadzonego na próbie 100 organizacji w Polsce o przychodach powyżej 50 mln zł. Wynika z…
Artykuł dostępny wyłącznie dla cyfrowych prenumeratorów
Teraz za 5,90 zł za pierwszy miesiąc uzyskasz dostęp do tego i pozostałych zamkniętych artykułów.
Kliknij i wybierz e-prenumeratę.
Wchodzę i wybieramJeżeli masz e-prenumeratę, Zaloguj się
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/gospodarka/615729-marek-jaslan-cyberbezpieczenstwo-sie-ceni