Czy inflacja i zamęt w obszarze geopolitycznym mogą w polskich firmach spowolnić proces inwestycji w nowoczesne rozwiązania informatyczne? Problem w tym, że cyfryzacja to nie jest zjawisko sezonowe i nie można odkładać wdrożenia rozwiązań digitalnych na później, choć – zwłaszcza w pierwszej fazie – wiążą się z wysokimi kosztami i nakładem czasu.
Pandemia spowodowała, że wiele firm w Polsce mocno postawiło na informatyzację, co potwierdzały liczne raporty. Przykładowo w badaniu Instytutu Humanites „Bariery i trendy. Transformacja technologiczna firm w Polsce z uwzględnieniem perspektywy człowieka/pracownika/konsumenta” przeprowadzonym w lutym 2021 r. aż 93 proc. kierowników, 88 proc. pracowników firm oraz 67 proc. Polaków w wieku powyżej 15 lat przyznało, że pandemia przyśpieszyła cyfrową…
Artykuł dostępny wyłącznie dla cyfrowych prenumeratorów
Teraz za 5,90 zł za pierwszy miesiąc uzyskasz dostęp do tego i pozostałych zamkniętych artykułów.
Kliknij i wybierz e-prenumeratę.
Wchodzę i wybieramJeżeli masz e-prenumeratę, Zaloguj się
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/gospodarka/603231-adam-jackowski-przed-digitalem-nie-uciekniesz